Bicisvet

Ribarska Banja - MTB trka u čast Kralja Petra I

U nedelju 22. IV voziće se MTB trka u čast Kralja Petra I Karađorđevića u Ribarskoj Banji u organizaciji MTB kluba Bela Stena iz Kruševca. REZULTATI > LINK

Start-cilj se nalazi na asfaltnom usponu. Posle 300 metara jakog uspona ulazi se u šumicu sa malo blažim usponom, gde je ujedno i tehnička zona. Posle vožnje od još oko 300 metara kroz šumicu izlazi se na asfalt gde sledi kratak ali izuzetno jak uspon.

Nakon prelaska na zemljanu podlogu posle 100 metara skreće se levo na još jedan kratak ali jak uspon. Sledi tehnički deo staze kroz šumu sa brzim spustom i blagim usponom protkanim preprekama: korenjem i oštrim kamenitim spustom do potoka.

Prelaskom potoka i vožnje oko 200 metra po zemljanom usponu izlazi se na široki kolski put sa skretanjem udesno. Posle 500 metra blagog uspona ulazimo u šumu gde nakon brzog spusta koji se završava cik-cak vožnjom između drveća skreće se na jak i kratak  uspon sa kontra nagibom.

Izlaskom na vrh uspona sledi još nekih 100 metara sa kontra nagibom na čijem kraju, za vešte vozače dolazi prava poslastica, sa jakim tehničkim spustom gde će do izražaja doći pravi majstori MTB-a.

Po izlasku iz šume ide se levo širokim zemljanim putem. Nekih 250 metra i ponovo ulazimo u šumu na kraći brzi spust a zatim i blagi uspon koji nas ponovo vraća na livadu. Ponovo u šumu ali ovog puta na najjači uspon na stazi.

Na kraju uspona i jedinog fiktivnog  odmora u vidu 200 metara vožnje po ravnom skrećemo levo na brzi  spust na najbržem delu  staze, na čijem kraju izlaskom na široki put i skretanje desno. Nakon pedesetak metara skreće se levo na strmi spust koji izlazi na asfaltna stazicu. Blaga krivina u levo oko 200 metra asfaltom a onda silazak ponovo u šumu na brzi spust, prolazeći pored zoološkog vrta, na čijem kraju je zadnji tehnički spust, u vidu kamenih stepenica. Prolaskom stepenica trasa ide desno prolazeci pored  turskog kupatila, prave atrakcije Ribarske banje, posle čega se izlazi na ciljni pravac.

Staza je dugačka 4300m a po kategorijama će se voziti:
Juniorke: 3 kruga
Kadeti: 4 kruga
Poletarci: 2 kruga

(BiciSvet.com/KPB Bela Stena/Golubović Branislav)

O autoru
Đorđe Pejković
Đorđe Pejković - EUROSPORT cycling commentator
Nastavi sa čitanjem postova iz kategorije